Ik ga op reis en neem mee.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van kim - WaarBenJij.nu Ik ga op reis en neem mee.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van kim - WaarBenJij.nu

Ik ga op reis en neem mee....

Blijf op de hoogte en volg kim

15 November 2015 | Nederland, Rotterdam

... een tandenborstel, paspoort, laptop ... en mijn pinpas voor alles wat ik nog vergeten ben, al kan ik me niet voorstellen dat ik nog iets ben vergeten met zo'n grote tas.
Het is toch lastiger dan verwacht, kleding inpakken voor 6 maanden, en tegelijk mijn huis ook netjes achterlaten voor mijn logees. De laatste dagen liggen er overal stapeltjes maar het is gelukt de tas is ingepakt. (maar de kans is groot dat ik hem ergens vanavond nog een keer uit en inpak, gewoon om de beste indeling te vinden ;-))

Nu nog een nachtje slapen en dan gaat het echt beginnen. De laatste 5 weken zijn de rehearsels in Utrecht geweest en vanaf komende week beginnen we in Grefrath. Wil je weten waar we verder nog heen gaan kan je kijken op www.holidayonice.nl, bezoekjes en post is welkom :-)
Mijn taak is zorgen dat alle schaatsers fit op het ijs staan (en dus niet zelf op het ijs, dat zou een clownsact worden zoals Mop zo lief zegt) en ze begeleiden bij eventuele bezoeken naar het ziekenhuis. Gelukkig heb ik in de voorbereiding al 2 botbreuken gehad en men zegt dat er meestal maar 2 botbreuken verdeeld over de 2 shows zijn dus dat heb ik gelukkig al gehad.

Hoe het verder allemaal gaat zijn, ik heb geen idee, maar ik heb er zin in.

Xx

ps wil je op de hoogte blijven, meld je dan aan voor de mailing ;-)

  • 15 November 2015 - 21:53

    Rianne:

    Lieve Kim, heel veel succes en plezier de komende tijd. Wij zullen goed op je huis passen en hopelijk gaat dat helpen om minder te missen, al doe ik dat natuurlijk toch al. Wat zeg ik nu al. Ik kom je snel opzoeken. X

  • 16 November 2015 - 08:11

    Lies (je Oude Huisgenoot):

    He Kim,

    Wat ga je een super avontuur aan!!! Geniet er ontzettend van en ik ga zeker al je verhalen volgen!

    Super bijzonder!!

    Liefs Lies

  • 16 November 2015 - 20:15

    Liz:

    Heel veel plezier, wat een stoer avontuur!!

  • 17 November 2015 - 21:12

    Corine:

    Heeeel veel plezier kim!

  • 02 December 2015 - 08:21

    Jenny:

    He Nicht, leuk dat je met zoveel nationaliteiten te doen hebt. Heb in de gaten dat je de komende maanden niet veel Nederlands zal spreken. Van Mop hoorde ik dat je ook nog de schaatsen gaat onderbinden. Nou hoe zeggen we dat in goed Nederlands "Hals und Beinbruch"?? veel plezier nog. Liefs Jen en Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 120013

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 17 April 2017

I Still Believe....

09 Augustus 2016 - 05 December 2016

Ice Age on Ice

16 November 2015 - 23 Mei 2016

Believe

19 September 2012 - 17 Oktober 2012

What to do in Kathmandu??

18 December 2011 - 15 Januari 2012

Argentina here i come...

23 Januari 2010 - 21 Februari 2010

(weer) lekker weg

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: