I haven’t been everywhere but it’s on my list… - Reisverslag uit Rostock, Duitsland van kim - WaarBenJij.nu I haven’t been everywhere but it’s on my list… - Reisverslag uit Rostock, Duitsland van kim - WaarBenJij.nu

I haven’t been everywhere but it’s on my list…

Blijf op de hoogte en volg kim

02 December 2015 | Duitsland, Rostock

De soft- premiere is achter de rug en het was een succes! En voor mij erg belangrijk, iedereen is nog heel, een longontsteking daargelaten maar daar kan ik als fysio ook niet veel aan doen.

Na dit succes was het eindelijk tijd echt te beginnen aan de tour. Weg uit gezellig, ons-kent-ons, Grefrath en op naar Rostock. Voor de mensen die niet heel Duitsland uit hun hoofd kennen, dit ligt in het noorden, bijna aan zee, net voorbij Denemarken. Nog zeker geen grote stad zoals Stuttgart waar we volgende week heen gaan maar na Grefrath lijkt het wel een wereldstad. (voor de mensen met topografische kennis, ja, we gaan inderdaad kris kras voor Duitsland heen en als ik mijn ogen in de bus open zou kunnen houden kan ik heel veel zien van Duitsland)
Nu heeft Rostock wel de grootste kerstmarkt van het noorden, dus ik zit al vol in de kerstsfeer, geen Sinterklaas voor mij dit jaar. Wel gluhwein, warme choco en curry worsten. Nu nog allemaal geweldig maar ik vrees een overdosis… er komt vast een moment dat “white christmas” gaat irriteren maar op dit moment is het een fijne afwisseling met de geweldige muziek die ze draaiden in de (dorps-)disco in Grefrath (tips voor leuke plekken zijn welkom!!)

Afgelopen zondag zijn mijn ouders nog langsgeweest om de vergeten spullen te brengen, als je mijn tas ziet vraag je je af hoe ik nog wat vergeten kon zijn maar het was toch echt zo... en de show te zien. Leuk om te laten zien waar ik nou precies mee bezig ben en met wie ik werk.

Nu net 2 dagen vrij gehad en vandaag de toerist uitgehangen door de trein naar het strand te pakken, en daar hoort natuurlijk een Warnemunders vissoepje en een stop bij de konditurei bij. Het dorpje Warnemunde is echt leuk met schattige huisjes en in het restaurant haalden we de gemiddelde leeftijd drastisch naar beneden.

Morgen gaat het echte werken weer beginnen

X

• 02 December 2015 - 21:24

Rianne:

Super leuk dat je ouders langs zijn geweest en tja we vergeten allemaal wel eens wat als je voor 6 maanden moet pakken. Succes morgen met de shows!!!

• 02 December 2015 - 23:03

Rob En Andrea:

Wij hebben het erg leuk gevonden te zien waar je werkt en met wie je optrekt de komende maanden. Wij maken ons wel een beetje zorgen of je wel een beetje op gewicht blijft als we de foto's met bieren en taarten zien.