Here we go again! - Reisverslag uit London, Canada van kim - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit London, Canada van kim - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Blijf op de hoogte en volg kim

11 Augustus 2016 | Canada, London

Na veel onduidelijkheid en heel veel stress was het dinsdag toch eindelijk tijd om te vertrekken.
Natuurlijk was het online inchecken niet gelukt en accepteerde ze mijn koffer eerst niet maar dat kon er nog wel bij, waarom zou je ook ontspannen en uitgerust op reis gaan, nergens voor nodig toch?

De vlucht zelf was super, geen turbulentie, redelijk eten (heel blij met de engelse dropjes onderweg!!) geen dikke mensen naast me, of gillende kinderen in de buurt. Op Toronto ging ik soepel door de douane, al had ik wel de meeste kleurtjes op mijn immigration form van iedereen, ik mocht er wel in.

Op het vliegveld gelijk al kennis kunnen maken met de bijna overdreven vriendelijkheid van de Canadezen, als je maar een beetje het idee geeft dat je iets niet weet komen ze je al te hulp.

Vanaf Toronto moest ik nog een klein stukje met een bus met vleugels naar London, waar ik opgehaald werd door iemand van de show. (helaas niet Manny of Sid)

We slapen hier in een "dorm" van de universiteit die in de zomer maanden dienst doet als B&B. Ik heb mijn eigen slaapkamer en deel mijn badkamer en huiskamer met een van de schaatsers.
Het ontbijt is aan de overkant en heel goed, de eerste dag baked granola met fruit wat nog het meeste leek op een crumble maar zonder ijs, en vandaag french toast. De lunch en het avondeten zijn net zo uitgebreid met gister soep, fish and chips, salade, brood en heerlijke chocolat chip cookies (dit was alleen pas de lunch) Ik zal hier toch echt moeten gaan hardlopen wil ik mijn overgewicht op de terugweg beperken tot mijn koffer...

Ik ben gelijk woensdag al begonnen met werken maar door de rehearsals is het nog niet erg druk, de schaatsers zijn verplicht te kijken en hebben eigenlijk geen tijd om langs te komen. Maar ze hebben me allemaal al verzekerd veel langs te komen als de toer eenmaal is begonnen.




  • 12 Augustus 2016 - 08:48

    Marianne:

    Hoi Kim! Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. Hoop dat je gelegenheid krijgt om meer van Canada te zien, moet fantastisch mooi zijn . Geniet van de ervaringen die je opdoet. En ik zie je verhalen graag tegemoet. Dikke kus. Marianne

  • 12 Augustus 2016 - 11:16

    Juliette:

    Nou, nu snap ik er niks meer van! Heb je die transsiberie expres dan al gedaan??

  • 12 Augustus 2016 - 13:46

    Jenny:

    He Kim,
    Lekker om te horen dat je veilig bent aangekomen, en dat je het daar zo wie zo goed hebt met eten is fijn maar pas inderdaad op. Het gewicht van je koffer was al voldoende. Nou geniet maar en we hopen dat je op de toer niet te veel hoeft te slapen zodat je veel van de omgeving kan genieten.
    liefs B&J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 120017

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 17 April 2017

I Still Believe....

09 Augustus 2016 - 05 December 2016

Ice Age on Ice

16 November 2015 - 23 Mei 2016

Believe

19 September 2012 - 17 Oktober 2012

What to do in Kathmandu??

18 December 2011 - 15 Januari 2012

Argentina here i come...

23 Januari 2010 - 21 Februari 2010

(weer) lekker weg

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: