The end... or not?? - Reisverslag uit Regina, Canada van kim - WaarBenJij.nu The end... or not?? - Reisverslag uit Regina, Canada van kim - WaarBenJij.nu

The end... or not??

Blijf op de hoogte en volg kim

17 September 2016 | Canada, Regina

Dat het leven in de showbizz onzeker kan zijn had ik al eens gehoord maar deze week heb ik het ook zelf mogen ervaren.

Afgelopen woensdag kregen we te horen dat de show is gecanceld en terwijl ik dit schrijf is bijna iedereen al weg of zelfs al thuis.
De verslagenheid was hier groot, iedereen was zo blij om voor een jaar de zekerheid van een inkomen te hebben en had al plannen wat te doen met dat geld wat ze gingen verdienen op deze toer, en uiteindelijk is na 6 weken over en is er nauwelijks geld verdiend. Veel mensen hebben (net als ik) hun huis verhuurd en moeten bij familie of vrienden slapen. Ze moeten op zoek naar nieuw werk terwijl de meeste shows al gecast zijn. Geen fijne situatie. De kans is groot dat de show wel ergens anders zal gaan toeren maar op dit moment is niet duidelijk waar of wanneer dus hierop wachten is geen optie.

Hoewel de reden niet leuk was waren woensdag en donderdag de cast en crew wel samen om afscheid te nemen, samen te drinken en herinneringen op te halen aan de laatste 6 weken.

Ik heb echter besloten dat mijn Canada avontuur nog niet over is, ik ben er nu toch en mijn ticket is toch al betaald dus ik ga verder.
Morgenochtend ga ik met de bus naar Calgary waar ik voor 2 nachten een hotel heb en daarna ga ik verder richting Vancouver en Vancouver Island.
Hoe of wat weet ik nog niet, ik heb een ticket terug en de rest komt vast wel goed.

Dus tot over een week of twee, ik ga nog even verder met de roadtrip.
liefs


ps. de reden dat we stoppen is de slechte verkoop en dit is mede door de concurrentie van Disney on Ice hier.

  • 17 September 2016 - 08:20

    Rieneke:

    Wat een onverwacht einde van je avontuur, kim. Wat jammer.
    Zoals behorend bij jou zet je je schouders eronder en ga je verder.
    Je gaat nog mooie dingen zien daar! Ik hoop dat je er van kunt genieten onder deze omstandigheden. Groeten Rieneke

  • 17 September 2016 - 09:12

    Jenny:

    Hoi Kim,

    Tje dat is schrikken en balen. Zo zie je maar dat het leven 1 grote uitdaging is. Gelukkig ben je vindingrijk genoeg om dit op te vangen en je eigen pad te kiezen. Doe zeker je ding daar en maak er nog iets moois van. Zo snel zal je Canada niet meer aandoen en we horen en zien graag de foto's van je avontuur.
    Doe voorzichtig en tot gauw.
    liefs Ben & Jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 120020

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 17 April 2017

I Still Believe....

09 Augustus 2016 - 05 December 2016

Ice Age on Ice

16 November 2015 - 23 Mei 2016

Believe

19 September 2012 - 17 Oktober 2012

What to do in Kathmandu??

18 December 2011 - 15 Januari 2012

Argentina here i come...

23 Januari 2010 - 21 Februari 2010

(weer) lekker weg

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: