ik ben er!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van kim - WaarBenJij.nu ik ben er!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van kim - WaarBenJij.nu

ik ben er!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

26 Oktober 2007 | Nederland, Utrecht

Na een lange vlucht, een uitgebreide controle op Frankfurt en 6 uur wachten op Doha gister aangekomen in Kathmandu. In de anderhalf uur die we over kathmandu hebben gevlogen heb ik de stad goed kunnen zien! Jammer alleen van de luchtzakken...
De rest van de dag helaas met een griepje uit nederland op bed gelegen.
Vandaag uitleg over het programma gekregen en in de stag gelopen. Afdingen moet hier en is een sport op zich die het winkelen niet echt leuker maakt, maar heb nu wel nieuwe teva's voor 6 euro.
Morgen een 3daagse trip naar de tibettaanse grens en terug gaan we raften. Je mag ook bungee jumpen of swingen boven een ravijn van 180m diep maar dat laat ik anderen maar doen, ik film wel.

tot snel,
liefs Kim

• 26 Oktober 2007 - 12:43

Robin:

hoi hoi...
    Je moeder is net geweest en heeft alles afgeleverd en ook het verhaal van je vlucht verteld. Niet echt lekker. Maar je bent er en ik zal deze site ook even naar de andere LO's sturen dan weten ze waar ze je kunnen vinden, haha...
    Veel plezier mer raften en kijk goed uit.
    Tot later.

Robin

• 26 Oktober 2007 - 13:03

Els:

allereerst: fijn dat je goed bent aangekomen
    verder: gaaf! raften!

heel veel plezier

• 26 Oktober 2007 - 15:22

Kirsten:

Hey fijn dat je goed ben aangekomen! Ik ben benieuwd naar alle verhalen die volgen. En leuk die foto's van je borrel! Hier alles oke, houd je op de hoogte! Dikke kus,

Kirsten

• 26 Oktober 2007 - 18:16

Marina:

Hej Kim..
    Het klinkt allemaal geweldig! Ben ook erg benieuwd naar je verdere verhalen en ervaringen. Geniet ervan en knap een beetje op. Het afdingen gaat je wel goed af, teva-tjes voor maar 6 Euro. Mooie deal! ;)

Groetjes

• 26 Oktober 2007 - 21:16

Debbie:

Hai Kim,
    Fijn dat je goed en wel bent aangekomen op de bestemming. Erg veel plezier, gezelligheid en geniet van deze bijzondere en geweldige reis. Het begin lijkt me al super!!!!

Liefs, Deb

• 27 Oktober 2007 - 10:58

Evelien:

Hallo Kim, goed te horen dat je veilig bent aangekomen. Hopelijk inmiddels een beetje uitgeziekt...anders gewoon bij het afdingen dreigen met nederlandse bacteriën en je krijgt nog meer korting...heel veel plezier en geniet ervan! x

• 27 Oktober 2007 - 17:03

LIES:

GOED DAT dat ke bent aangekomen, kus uit barcelona, snel een langere mail!!

• 27 Oktober 2007 - 19:45

Marjolein:

Hi Kim
    Fijn dat je veilig bent aangekomen. Hoewel......1 1/2 uur sightseeën boven Kathmandu lijkt me geen standaardprocedure.
    Fantastisch datje nu nieuwe teva's hebt voor slechts 6 Euro! maar....eh...... wat zijn het eigenlijk??
    Gaat het al beter met je griepje??
    Geniet van alle mooie dingen die je zult zien in Kathmandu.
    En... Thamel area is niet verkeerd. Leuke winkeltjes en restaurantjes waar je lekker kunt eten. Ja toch??
    Veel liefs van Marjolein

• 27 Oktober 2007 - 19:53

Marloes:

Ik ben blij te lezen dat de reis goed is gegaan!! Hoop dat je een beetje bent 'uitgeziekt'en met frisse energie aan je tocht kan beginnen. Het klinkt namelijk supergaaf! Geniet ervan!

Liefs!
    Marloes

• 28 Oktober 2007 - 19:40

Rieneke:

Hoi Kim,
    Goed van je te horen dat je veilig bent aangekomen, mams was t al komen melden: korte lijntjes he! Ben heel benieuwd naar je 3daagse trip!
    Geniet er van,
    Rieneke

• 29 Oktober 2007 - 08:18

Nienke:

Hi Kim!
    Hoe was je 3daagse trip? Alles goed verder?

Souburgh - spirit is 0-0 geworden. Ze missen je nu al bij Souburgh! Wij hadden absoluut moeten winnen..

Veel plezier daar!

Xiao Nienke

• 29 Oktober 2007 - 15:58

Pas:

He Kim,

Wat fijn dat je goed bent aangekomen !

Geniet van je de 3-daagse trip en ben benieuwd naar je volgende verhaaltje.

Souburgh - Spirit 0-0
    Dramatische wedstrijd, nog niet zo slecht gespeeld ! Wel weer de 0 gehouden (moet toch iets positiefs zeggen...)

xx
    Pas

• 29 Oktober 2007 - 16:36

Leon:

Hoi Kim,
    Fijn dat je goed bent aangekomen. al een beetje gewend aan de hoogte?

Ben benieuwd hoe je trip was.

geniet ervan, groet,

leon

• 30 Oktober 2007 - 10:15

Caroline:

Ha die Kim,

Fijn dat alles ok gaat! Geniet er maar van!! Hier is het koud, het regent, en op school gebeurt ook niks spannends... dus ik zou zeggen: ENJOY!!!

Caro