Namaste!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van kim - WaarBenJij.nu Namaste!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van kim - WaarBenJij.nu

Namaste!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

30 Oktober 2007 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal,

Echt super al die reacties! hou dit vol!

Ik ben net terug van mijn 4 daagse trip richting de tibetaanse grens, dit zouden 3 dagen zijn maar door een staking van de bussen moesten we helaas een nachtje extra in een heel mooi resort blijven met een openlucht douche (onder de sterren kunnen douchen Paulien!) en heerlijke tenten om in te slapen.

De rit naar Barabise (dat is op de weg) duurde 4 uur en hebben we bove op de lokale bus gedaan en dat is het ov in nederland zo slecht nog niet...
Bij aankomst een stukje gelopen, 2uur bergop naar een dorpje van een van de werknemers van cross borders en daar heerlijk gegeten en in een lokaal huis gekeken. 's avonds mijn eerste stroomstoring gehad dus heerlijk bij kaarslicht gegeten.

de dag daarna naar de grens gehobbeld, maar helaas geen foto's kunnen nemen want dat willen ze niet en gooien je camara weg.

's avonds naar boarderlands geweest (het mooie resort) heerlijk geten aan aan het kampvuur gezeten.
De volgende dag niet kunen raften door de staking maar wezen canyoning, heel erg leuk maar heel erg koud want de zon ging weg.

Vandaag alsnog wezen raften en net weer terug in kathmandu. Morgen naar de werkplek en vrij en daarna weer op trip naar Pokhara of Chitwan.

Jullie lezen ze houden ons hier goed bezig, maar de groep is leuk, het land geweldig en indrukwekkend en de mensen vriendelijk. En het weer is ook helemaal lekker, zit hier met allemaal dikke truien en het is 25 graden, morgen maar even shoppen voor een korte broek!

Heel veel liefs,

kus

ps.
Nien jammer dat je niet gewonnen hebt, dit was je kans...

Marjolein; teva's zijn slippers

Pas; goed de 0 maar volgende keer weer winnen!

• 30 Oktober 2007 - 17:10

Meinie:

Echt ik zit hier zwaar achter de boeken en dit bericht maakt mij zwaar jaloers!!! Wel heel gaaf!! mooi dat de groep leuk is en dat het goed bevalt.
    En vooral blijven genieten!!

xxx
    Lies

• 30 Oktober 2007 - 19:25

Albert:

hoi kim,
    onwijs leuke verhalen, zeker om jaloers op te worden. Afgelopen weekend met vrienden doorgebracht die hun zomervakantie alweer besproken hebben in Azië. Gaan fietsen daar. lijkt mij ook te gek.
    vandaag health city bezocht, ook bijzonder voor lokale standaard

love and kisses
    alb

• 31 Oktober 2007 - 09:12

Els:

Balen zeg, die stakingen ;-D

• 31 Oktober 2007 - 15:10

Jenny:

Hoi Kim,
    Lekker dat je het zo naar je zin hebt, leuke dingen gedaan heb ik gelezen.Ik zou je aanragen om misschien een afritsbroek te kopen handig voor alle weer types. Je hebt het in iedergeval beter dan hier want je zal wel gehoord hebben dat hier de donkere dagen voor kerst zijn begonnen.(of sintenklaasweer)
    Nou succes als je echt moet gaan beginnen met werken en of het inderdaad een uur fietsen is. Tot schrijfs gr.Ben en Jenny

• 31 Oktober 2007 - 16:57

Joke:

Slik... ik ben ook jaloers!

Klinkt goed!!!
    Zouden ze ook uitkeringen verstrekken in Nepal? Ga ik ook aan het vrijwilligerswerk! ;-)

• 05 November 2007 - 09:31

Pas:

He Kim,

Heb je sms voorgelezen, krijgt uiteraard van iedereen de groeten terug ! Durfde niet terug te smsen in verband met tijdverschil en kosten.

De IJssel - Souburgh 4-1
    Opnieuw een dieptepunt !
    Kim, we missen je !

Xx
    Pas

• 05 November 2007 - 10:05

Marianne:

Hoi Kim.

Ik heb mijzelf eindelijk toegevoegd om je verhalen te kunnen lezen. Het klinkt allemaal super en ik ben blij dat je het naar je zin hebt. Geniet ervan en tot het volgende verhaal.

Groetjes Marianne

• 06 November 2007 - 07:25

Lies:

Lekker aan het genieten zo te lezen, stuur je wel even een mail.erg veel te vertellen!! kus