Tato's, gouden tempels en zon.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim - WaarBenJij.nu Tato's, gouden tempels en zon.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim - WaarBenJij.nu

Tato's, gouden tempels en zon..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

13 Februari 2008 | Thailand, Bangkok

Zo eindelijk is het dan warm en schijnt de zon, zelfs een koude douche is nu niet erg meer en kaarslicht is alleen voor de sfeer!

Bangkok was super, na de shok van al dat bloot zijn we maar meegegaan en zelf wat bloots aangeschaft. En daarna de tempels gaan bekijken waar alles weer aan moest...heel mooi maar veel goud.

We hebben nu de zon opgezocht en zitten nu op Koh Chang voor de kust van Thailand dicht bij Cambodja. Eerst een dagje heerlijk van het strand genoten en vandaag met een scooter de rest van het eiland bekeken. Helaas kan je niet alle plekjes zelf insmeren dus ik zal morgen in de bus ook nog wel aan dit tripje denken. Helaas geen foto's van dit paradijs want ik was m'n camera vergeten (ja het is echt blond, niet alleen van de zon)

Morgen gaan we richting Cambodja en Siem Reap voor de tempels van Ankor Wat, de inspriatie voor jungle book dus ik heb er zin in! "Wat je van beren leren kan van slimme beren leren kan.....O Jeh"

• 13 Februari 2008 - 14:33

Marjolein:

lieve Kim
    Geniet nog steeds van je verhalen!
    Neem maar mooie foto's van Ankor Wat! Ben erg benieuwd hoe dat het er daar allemaal uitziet.
    Goede reis verder en ..... pas goed op jezelf. Liefs en een dikke kus!

• 13 Februari 2008 - 18:19

Joke:

En daar komt dus ook de inspiratie voor onze Bagheera vandaan! Lijkt me super!

Veel plezier en denk onderweg maar even aan onze lease-doggie... ;-)

• 13 Februari 2008 - 20:11

Trudy:

Hoi Kimmie,
    Weet je dat je ook met de boot over kan varen naar Cambodja, schijnt echt de moeite waard te zijn. Siem Reap is een heel leuk, gezellig plaatsje. Wij zijn toen nog op een bruiloft beland, was heel apart. Wij zijn op de fiets vanuit Siem Reap naar de Ankor Wat tempels gefietst. Neem DOLLARS mee want je kunt de entree niet in Riel betalen. Bij Ankor Wat heeft de tijd echt stil gestaan, hoewel dat er wel aan ligt hoe druk het is, anders is kan het ook net een kermis zijn. Buiten het complex zijn aardig wat eettentjes maar hier zou ik me niet aan wagen. Het wordt gerestaureerd maar dat wat nog niet gedaan is (bijna het hele complex) is er dan ook wel slecht aan toe. Wij zijn over het water naar Phnom Penh gegaan, dat was een schitterend tocht. Dan zie je hoe de mensen leven langs de Mekong (veel armoede). Wij hadden inh Pnhom Penh een schattig guesthouse aan het meer, No.9 (oftewel Number Nine) met heerlijke hangmatten op de veranda, uitkijkend over het meer, boek in de rechter hand en biertje in de linker!! En als je daar bent dan MOET je naar de killing fields en het museum van Pol Pot met al z'n verschrikkingen, echt indrukwekkend. Je kunt als je wilt ook nog naar Bokor Hill met het Hill Station. Hier had de vroegere koning zijn buiten (vergane glorie dus). 's Middags komt daar altijd de mist op en is t een soort luguber met al de verlaten huizen en het casino. Dit gedeelte was vroeger een franse nederzetting voor 'the richies'.
    Lieve Kim, heel plezier en op naar je volgende berichtje.

• 14 Februari 2008 - 09:02

Vlaardingen West:

Hey Kim, check het uit!
    Gister om vijf voor drie is Mats Daniel geboren. Hij weegt 9 pond en is 56 cm. lang . Paulien en Rene maken het prima. Lars denk ik ook!
    Lol!
    Doei!

• 14 Februari 2008 - 09:45

Robin:

Tjonge.....Het is hier steen koud en niet zonnig !!! jaloers ....zeker wel. Maar het gaat opschieten voor je...geniet er nog van en dan maar weer terug naar het kouwe landje. Veel plezier nog en ik denk dat je een hoop te vertellen hebt als je terug bent en ik ben er reuze benieuwd naar.
    groet,
    Robin

• 14 Februari 2008 - 13:52

Leon:

de temperatuur en de luxe, het zal een verademing zijn. Doe de groeten aan mijn broer Balou. groet,

leon