Fijne Kerstdagen!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van kim - WaarBenJij.nu Fijne Kerstdagen!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van kim - WaarBenJij.nu

Fijne Kerstdagen!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

24 December 2007 | Nepal, Kathmandu

Allemaal een hele fijne kerst!

Thamel ziet er heel gezellig uit met alle lichtjes, over van het lichtfestival maar nu doen ze het ook erg goed! Met hier en daar een boom en kerstman is het bijna net als thuis! Alleen een stuk minder kaarten, kennelijk komt de ptt niet zo ver...;-)

Heb morgen toch maar vrij genomen van mijn werk, en 's avonds gaan we heerlijk eten met de groep at Jimi's Place.

Iedereen vanuit Nepal een super leuke kerst en ik stuur weer wat sneeuw die kant op zodat alles weer mooi wit wordt!

Liefs Kim

• 24 December 2007 - 15:56

Ada En Jos:

Hallo Kim, wat een leuke verhalen zeg. Super spannend allemaal. Wij wensen jou en je vriendinnen en vrienden een geweldige Kerst en een gezond 2008.
    Heel veel plezier nog daar.
    Groetjes Jos en Ada

• 25 December 2007 - 10:18

Robin, Astrid, Julia:

Hoi Kim.
    Uiteraard jij ook een fijne kerst en geniet met je vriendenclub van een heerlijk kerstdiner at Jimi's Place.

Groet,
    Robin, Astrid en Julia

• 25 December 2007 - 11:48

Robin En Rowena:

Lieve Kim,

Jij ook een hele fijne kerst!

Veel liefs, Robin en Rowena

• 25 December 2007 - 16:39

Rob:

Kim ook jij prettige kerstdagen namens Margit en Gottlieb. Wij hebben ze over je verblijf verteld en zij wensen je nog veel plezier daar. Margit vond de foto's en de verhalen prachtig.

• 26 December 2007 - 12:53

Meinie:

Beetje laat maar fijne dagen en een goed 2008

xx
    Lies

• 26 December 2007 - 14:40

Jenny:

Hoi Kim, bedankt voor je kerstwensen en ik hoop dat die van ons inderdaad ook is aangekomen. Wij zijn inmiddels ook weer thuis na een 17 uur durende terugreis. De vakantie was lekker. Ben zo blij dat jij het ook zo naar je zin hebt. Aangezien de kerst bij jullie al over is meld ik me voor oudjaar weer. voor nu groetjes Jen en Ben

• 26 December 2007 - 15:56

Marina:

Hej Kim...
    Jij ook fijne en gezellige daagjes en natuurlijk alvast een super 2008!!!!

Groetjes Marina

• 29 December 2007 - 10:21

Rieneke:

Ha Kim,

Zo te zien en te lezen heb je het naar je zin. Geniet in het volgende jaar ook maar lekker. Ik wens je een gelukkig en gezond 2008, ook namens Ed natuurlijk.

Rieneke