Getting lost wil help you find yourself - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van kim - WaarBenJij.nu Getting lost wil help you find yourself - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van kim - WaarBenJij.nu

Getting lost wil help you find yourself

Blijf op de hoogte en volg kim

06 Februari 2016 | Duitsland, Hamburg

Niets is zo fijn als dwalen door een nieuwe stad met iemand die (net als ik) van mening is dat 3x rechts hetzelfde is als een keer links. Hamburg is een leuke stad om door te dwalen, op de mediterane trappen of langs het water, op zoek naar leuke restaurantjes (dit keer alle keren geslaagd!!) Helaas waren alle biertuinen dicht dus we moeten echt nog een keer terug komen als het lekker weer is...

Het voordeel van bezoek is dat je alle kleine dingen die je zo normaal begint te vinden (luxe hotelkamers, uitgebreid ontbijt, housekeeping) weer wat meer gaat waarderen. Zelfs de show, op moment van schrijven is #85 bezig, wordt weer leuk als je de reacties hoort van mensen die hem voor het eerst zien. Dan ben ik toch wel een beetje trots op 'onze' show en 'mijn' schaatsers.

Een nadeel van bezoek, ze gaan weer weg... maar wie weet vonden ze de show wel zo leuk en komen ze toch nog een keer terug? ;-)

Ik merk wel dat ik echt mijn draai hier heb gevonden, de waardering van de schaatsers doet me goed, sommige zijn zelfs van mening dat ze zonder mij niet kunnen schaatsen en hopen dat ik er volgend jaar weer bij ben. Een lastige vraag omdat ik eigenlijk nog niet echt weet wat ik wil of wat er mogelijk is. Eerst maar eens de Duitse toer afsluiten en kijken wat Frankrijk ons gaat brengen...

xx







  • 10 Februari 2016 - 19:06

    Monique:

    3 keer rechts is ook links!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 120038

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 17 April 2017

I Still Believe....

09 Augustus 2016 - 05 December 2016

Ice Age on Ice

16 November 2015 - 23 Mei 2016

Believe

19 September 2012 - 17 Oktober 2012

What to do in Kathmandu??

18 December 2011 - 15 Januari 2012

Argentina here i come...

23 Januari 2010 - 21 Februari 2010

(weer) lekker weg

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: