Time to go again - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van kim - WaarBenJij.nu Time to go again - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van kim - WaarBenJij.nu

Time to go again

Blijf op de hoogte en volg kim

05 Augustus 2016 | Nederland, Rotterdam

De laatste reis heeft nooit meer een afsluitend verhaal gekregen, dus dit is een afsluiting en een begin van een nieuw reisverhaal.

De Believe tour met Holiday was geweldig. Natuurlijk waren er moeilijke momenten maar de mensen die ik heb ontmoet zal ik nooit vergeten.
Frankrijk heeft veel meer te bieden dan alleen lekkere wijn en heerlijke kaasjes, en de mensen zijn een stuk vriendelijker dan ik ooit had gedacht, je moet alleen Frans (proberen) te spreken...
Terug in Nederland moest ik erg wennen, en zeer veel slaap inhalen van de drukke laatste weken, maar nu ik eindelijk weer een ritme heb ga ik weer.

Vanaf 9 augustus ga ik met Ice Age on Ice toeren door Canada. 4 maanden lang van oost naar west en weer terug door Canada. Super spannend ook omdat ik nog niet zeker weet hoe laat ik vlieg en wanneer ik precies moet beginnen met werken.

Dit keer voelt het wel heel anders om te gaan. Vorige keer heb ik langer aan het idee kunnen werken, heb ik de mensen waar ik mee weg ga vooraf leren kennen, en ging ik weg in een tijd waarin er niet veel te beleven is. Nu moet ik mezelf eraan herinneren dat ik de dingen mis omdat ik naar Canada ga, niet echt een slecht alternatief... En er vertrouwen in hebben dat er ook op deze tour weer zat leuke mensen zijn. Er zijn in elk geval genoeg leuke dingen om te zien.
Ook zal het met een tijdsverschil lastiger zijn om contact te houden met de mensen thuis maar met de mensen die er echt toe doen zal dit geen probleem zijn.

Ik ga in elk geval weer een poging te doen om mijn belevenissen op te schrijven, reacties zijn altijd welkom en leuk om te lezen.

xx Kim

  • 05 Augustus 2016 - 19:42

    Rianne:

    Super gaaf Kim! Weer een nieuw avontuur. Ik hoop dat het me lukt om je op te zoeken en we houden zeker contact! Ik zie je hopelijk nog even voordat je weggaat.

    Liefs

  • 05 Augustus 2016 - 20:00

    Corine:

    Hoi kim! Mooie reis toegewenst! En kom maar op met reisverhalen. ;) xx

  • 08 Augustus 2016 - 08:32

    Jenny:

    He Kim, Ja het is bijna weer zover. Morgen ga je weer aan de bak. We wensen je vanuit Vlaardingen een hele gezellige tijd want ik denk dat het wel weer een flinke uitdaging gaat worden. Weer leuke mensen ontmoeten en alweer een hoop ervaring opdoen. En wat natuurlijk een leuke bijkomstigheid is dat je weer een stukje van de wereld ziet. Tot over een maand of vier. Liefs Ben en Jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 120040

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 17 April 2017

I Still Believe....

09 Augustus 2016 - 05 December 2016

Ice Age on Ice

16 November 2015 - 23 Mei 2016

Believe

19 September 2012 - 17 Oktober 2012

What to do in Kathmandu??

18 December 2011 - 15 Januari 2012

Argentina here i come...

23 Januari 2010 - 21 Februari 2010

(weer) lekker weg

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: