"I love the feeling of being annonymous in a city" - Reisverslag uit Nantes, Frankrijk van kim - WaarBenJij.nu "I love the feeling of being annonymous in a city" - Reisverslag uit Nantes, Frankrijk van kim - WaarBenJij.nu

"I love the feeling of being annonymous in a city"

Blijf op de hoogte en volg kim

18 Maart 2016 | Frankrijk, Nantes

Ondertussen al weer bijna 3 weken in Frankrijk en het zomerse gevoel is al helemaal aanwezig! Misschien ben ik zelf iets te enthousiast geweest door met m'n blote voeten door de zee te lopen en zonder jas naar buiten te gaan aangezien ik nu lekker verkouden ben maar dat mag de zomer-voorpret niet drukken...

De eerste 2 weken hebben we in Parijs doorgebracht, niet in het centrum en zeker niet in het beste gedeelte van Parijs maar de metro was op de hoek en die brengt je overal. Nu ben ik al een aantal keer in Parijs geweest en de highlights heb ik wel gezien dus had ik heerlijk de tijd om door de straten te dwalen. (al heb je dat toch wel als je 2 weken op kosten van de baas in Parijs zit)
Toch heb ik wel nieuwe dingen gedaan, door een kaarten swap ben ik naar zowel naar het Lido als naar de Moulin Rouge geweest waarbij het Lido wel echt heel gaaf was. Eigenlijk stond crazy Horse nog op het programma maar op dat moment had ik al zoveel skinny vrouwen met mini borsten gezien dat die nog even op de bucketlist mag blijven...

Je merkt wel dat de angst er nog goed in zit in Parijs, voor de openbare wc zijn zowel mijn tas als ik gecontroleerd op explosieven en er is veel bewaking op straat.

Ondertussen hebben we Parijs verlaten en ons reistempo gaat omhoog. Woensdag opening en afsluiting in La Roche-sur-Yon en daarna al weer door naar Nantes waar we vandaag openen en zondag al weer de laatste show hebben. Wel komen er nu veel leuke dingen aan, de eerste BBQ is al geweest net als de eerste stranddag (nog niet in bikini) en de inschrijving voor de champagne proeverij in Epernay is gestart..
Het leven op toer is zwaar ;-)

Bisous

• 18 Maart 2016 - 19:12

Kim:

Life is good in France!!! Tot in Marseille! Zin in. Zomerse gevoel zit er bij mij ook alngoed in op m'n derde dag Sint Maarten. Kan ik ook vast een beetje mijn Frans opfrissen.

• 19 Maart 2016 - 14:51

Monique:

bisous!

• 04 April 2016 - 18:25

Marloes:

Mooie verhalen Kim! Supercool! Ben zo benieuwd als ik je 'live' weereens spreek!!
    Geniet van de mooie landen en hopelijk blijft het mooie weer!
    Liefs Marloes