Echte herinneringen bewaar je in je hart... - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van kim - WaarBenJij.nu Echte herinneringen bewaar je in je hart... - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van kim - WaarBenJij.nu

Echte herinneringen bewaar je in je hart...

Blijf op de hoogte en volg kim

15 Januari 2016 | Duitsland, Frankfurt am Main

Elke keer als ik op reis ga neem ik me voor om meer foto's te maken, om vaker in mijn dagboek te schrijven en om trouw mijn blog bij te houden, maar ergens tijdens al het reizen vergeet ik het. Dit keer misschien ook omdat ik eigenlijk niet op reis ben maar aan het werk. Niet dat ik het altijd heel druk heb want het valt gelukkig mee met de blessures maar het is toch anders.
Mijn tante zei ooit tijdens een vakantie in Oostenrijk dat ze even een foto op haar netvlies moest maken dus voor elke foto die ik niet digitaal heb heb ik er wel een op mijn netvlies staan en de herinneringen die ik maak en die ik vergeten ben op te schrijven hebben een plekje in mijn hart.

Sinds de laatste keer dat ik heb geschreven hebben we oud en nieuw gevierd in Essen samen met de crew and cast van "Passion" de andere show van HOI, heb ik genoten van een paar vrije dagen in Keulen met Rianne en mijn ouders en nu zijn we in Frankfurt.
Nog 6 steden te gaan en dan gaan we naar Frankrijk (Mannheim, Dortmund, Hamburg, Zwickau, Trier, Bremen tips voor deze steden zijn welkom) en is het tijd om een nieuwe taal te leren. Net nu ik eindelijk die lelijke duitste taal een beetje door begon te krijgen... Het enige leuke woord is "tschuss" en dat vervangen ze meestal door "ciao"....(maar ik lekker niet)

Tschuss!
xx

  • 15 Januari 2016 - 15:06

    Rianne:

    Ik vond het ook super gezellig. Tot snel in France.

    Au revoir!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 120023

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 17 April 2017

I Still Believe....

09 Augustus 2016 - 05 December 2016

Ice Age on Ice

16 November 2015 - 23 Mei 2016

Believe

19 September 2012 - 17 Oktober 2012

What to do in Kathmandu??

18 December 2011 - 15 Januari 2012

Argentina here i come...

23 Januari 2010 - 21 Februari 2010

(weer) lekker weg

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: