Ik ga (weer) weg - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van kim - WaarBenJij.nu Ik ga (weer) weg - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van kim - WaarBenJij.nu

Ik ga (weer) weg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

19 Januari 2010 | Nederland, Rotterdam

Hi Allemaal,

Ben nu bijna 2 jaar terug uit Nepal maar eindelijk ga ik weer terug.
23 januari stap ik met Monique op het vliegtuig richting Delhi (India) en voor een rondreis waarvan ik nog niet weet hoe die gaat lopen maar wel weet dat hij in Nepal gaat eindigen :-)
Ik heb lang zitten twijfelen maar ga toch ook voor deze reis proberen een verslag bij te houden, zodat ik jullie allemaal jaloers...ehh kan inspireren om ook zo'n reis te maken
Liefs Kim

  • 19 Januari 2010 - 19:51

    Lies:

    He Kim, Wat onwijs gaaf!! Ben heel erg benieuwd naar al je verhalen! Maak er een fantastische reis van! x

  • 19 Januari 2010 - 20:31

    Trudy Romeijn:

    Ik wens je heel veel plezier en de mooiste zonsop- en -ondergangen!!
    Ik reis met je mee op je verhalen.
    Liefs Trudy

  • 20 Januari 2010 - 15:55

    Marjolein:

    Hi Kim
    Ik wens je alvast een goede reis toe en.... laat ons meegenieten van je avonturen.
    Als je tijd genoeg hebt vergeet niet naar Jaisalmer te gaan (nachttrein door de woestijn). De moeite waard! (Maar informeer eerst bij andere reizigers of het nog steeds zo bijzonder is)
    Pas goed op jezelf.
    Nog een ongevraagde tip??
    Ga dineren in het paleis van Udaipur. Het ligt midden in een kunstmatig meer. Heel duur om er te logeren, maar een kopje thee of maaltijdje moet toch kunnen.
    Liefs
    Marjolein


  • 21 Januari 2010 - 19:53

    Petra Eygendaal:

    Hoi Kim,
    Gaaf dat je weer op reis gaat. Je leeft tenslotte maar een keer, en er is zoveel moois te beleven in de wereld. Geniet ervan!
    groetjes Petra

  • 22 Januari 2010 - 08:24

    Rowena:

    He Kimmie!

    Heeeeeeel veel plezier in India en Nepal!
    Als je terug bent spreken we snel wat af.

    Dikke knuffel, Ro

  • 24 Januari 2010 - 09:58

    Marijke Hanstede:

    Hee Kim,
    Wat gaaf dat je weer op reis gaat, en Monique ook!! Heel tof, leuk ook dat je je weblog weer oppoetst, ik zal hem zeker lezen!
    Veel plezier!!
    x Marijke

  • 24 Januari 2010 - 10:23

    Mop:

    Fijn dat jullie goed in Delhi Zijn aangekomen.Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen ? Hier ligt weer natte sneeuw, hoop dat het bij jullie beter is. Ben benieuwt waar jullie volgende stop is.Veel plezier.Kus

  • 24 Januari 2010 - 17:36

    Janiene:

    Hoi Kim hoop dat je een goede vlucht hebt gehad, en zal je morgen missen hoor op de thee!!!
    Veel plezier xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 120086

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 17 April 2017

I Still Believe....

09 Augustus 2016 - 05 December 2016

Ice Age on Ice

16 November 2015 - 23 Mei 2016

Believe

19 September 2012 - 17 Oktober 2012

What to do in Kathmandu??

18 December 2011 - 15 Januari 2012

Argentina here i come...

23 Januari 2010 - 21 Februari 2010

(weer) lekker weg

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: