Liefde maakt blind.... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van kim - WaarBenJij.nu Liefde maakt blind.... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van kim - WaarBenJij.nu

Liefde maakt blind....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

19 Februari 2010 | Nepal, Kathmandu

Ik wist al dat dit waar was maar kennelijk geld dit niet alleen voor de mannen in mijn leven.

Nepal is geweldig maar er zijn dingen die ik was vergeten, zoals:
- de onzekerheid over warme douche,
- de onduidelijkheid of er wel of geen stroom is en wanneer en dan wel weer stroom is,
- het onbreken van centrale verwarming,
- de straatverkopers,
- de straatkinderen die bedelen om geld voor eten maar eigelijk gewoon lijm willen snuiven,
-de starende blikken van iedereen, man, vrouw en kind,
- de mannen die hand in hand lopen,
- de taxi-chaufeurs die je te veel laten betalen alsof je niets weet,
- de wisselende prijzen en het constand onderhandelen over de prijs,
- het rochelen op straat door man en vrouw,
- de overvolle bussen,
en nog veel meer dat ik nu vast vergeet en me zo weer aan irriteer.

Maar al die dingen vergeet ik zo weer en dan denk ik alleen nog maar aan de vriendelijke mensen die me na 2 jaar nog kennen (voornamelijk de barmannen, heel vreemd ;-)) aan de zon die overdag altijd lijkt te schijnen, de witten bergen, de groene velden, de stupa's en de kleine straatjes, aan het goedkope lekkere eten, de goedkope drankjes, de mooie koopjes en alles wat erg voor zorgt dat ik echt gek ben op dit land!
Nog 1 avondje genieten en dan moet ik weer naar huis, maar ik weet zeker dat ik hier nog eens terug ga/ wil komen!
Tot snel,
liefs Kim

ps geen foto's slechte internet en een nog slechter toetsenbord...

  • 19 Februari 2010 - 13:33

    Rowena:

    Geniet van je laatste avond! En dan een goeie en rustige reis terug!

    Dikke knuffel,
    Ro

  • 19 Februari 2010 - 15:41

    Rob En Mop:

    Alvast welkom thuis, na een hopenlijk prettige vlucht.

    Maar vergeet niet; ook over dit mooie (Neder)land valt van tijd tot tijd genoeg te klagen.

    Tot zondag.
    Dikke knuffel.

  • 19 Februari 2010 - 18:02

    Corine:

    goede terugreis! x

  • 19 Februari 2010 - 20:51

    Marjolein:

    Geniet van de laatste uurtjes.
    Goede terugvlucht.
    We hopen je gauw te zien.
    Je fotoboek is af!!
    Liefs van Victor en Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 120084

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 17 April 2017

I Still Believe....

09 Augustus 2016 - 05 December 2016

Ice Age on Ice

16 November 2015 - 23 Mei 2016

Believe

19 September 2012 - 17 Oktober 2012

What to do in Kathmandu??

18 December 2011 - 15 Januari 2012

Argentina here i come...

23 Januari 2010 - 21 Februari 2010

(weer) lekker weg

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: