Total Body Massage - Reisverslag uit Jaipur, India van kim - WaarBenJij.nu Total Body Massage - Reisverslag uit Jaipur, India van kim - WaarBenJij.nu

Total Body Massage

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

02 Februari 2010 | India, Jaipur

Na vandaag weet ik zeker dat de mensen op mijn tafel geen total body massage willen en nog meer dat ik die niet wil geven....In je papieren onderbroekje voel je je toch niet zo zeker op de tafel....maar eerlijk is eerlijk lekker was het wel...al kwam ze op plekken waar ik doorgaans geen onbekenden laat komen, maar we zullen maar denken dat dat niet de bedoelling was...net als bij de driver....

We zijn ondertussen in het hectische Jaipur, het shopping walhalla van de koopzieken (ja schuldig) en ook wel de roze stad. Al in de eerste fabriek was het raak hopelijk vind ik het nogsteeds leuk als ik thuis ben (En jullie ook paps en mams) Morgen gaan we langs de site's maar de ongemakkelijke rit op de Olifant missen we gelukkig (lijkt tof mar echt geloof me zo lekker is het niet!!)

Voor we hier kwamen zijn we in Puskhar geweest, en als je wil weten waar de hippies zijn gebleven ik weet het...Gelukkig kan je je hier voor te veel geld laten afzetten zodat je familie lang mag leven (pap, mam opletten) en natuurlijk is dit blondje erin getrapt!!Dus... met een beetje mazzel zitten jullie nog ongeveer 40 jaar aan me vast :-)

Tot zo ver de avonturen...

liefs Kim

• 02 Februari 2010 - 18:03

Corine:

joehoee!! foto's! leuk! geniet ervan meiden.. mmm... alleen misschien ff geen full body massage meer? ;)

• 02 Februari 2010 - 18:09

Rob :

Ik hoop nog ongeveer 40 jaar aan je vast te zitten. Veelal leuke foto's, ga zo door!

Nog veel plezier.

• 05 Februari 2010 - 13:02

Lies:

He Kim, zag nu pas de foto's weet niet hoe lang ze er al op stonden, super tof!! Ben nu lekker een weekje aan het skien en iedereen zeurt over massages.. klinkt allemaal erg gaaf daar! Geniet er nog lekker van. xx