Take a picture pleaseee - Reisverslag uit Vāranāsi, India van kim - WaarBenJij.nu Take a picture pleaseee - Reisverslag uit Vāranāsi, India van kim - WaarBenJij.nu

Take a picture pleaseee

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

06 Februari 2010 | India, Vāranāsi

Na de massage en de drukte van Jaipur stond er nog 1 rit met onze driver op de planning: naar Agra.
Agra zelf is niet bijzonder, dus was het wel grappig dat een van de top 3 redenen om nar India te gaan hier is. De Taj Mahal. Groot, wit en indrukwekkend. Maar voor veel van de aanwezigen was niet de Taj Mahal maar wij het meest bijzondere en we zijn dan ook erg veel op de foto gegaan....met mannan, vrouwen en kleine kinderen zelfs een baby werd in onze handen gedrukt. Nu is Monique met haar lengte wel vaker een bijzonderheid maar ik ben maar "delhi size" en we zaten gewoon op een stoepje! Ze blijven vreemd die Indiers....

Vanochtend zijn we aangekomen met de trein in Varanasi. Vetrekken vanuit Agra was een avontuur op zich, we moetsen namelijk in een dorp 20km verderop vertrekken. Waar we een van de weinige blanken waren en zeker de enige twee meiden, maar gelukkig hadden we genoeg gezeldschap tijdens het wachten....de vogels zorgden voor wat achtergrond muziek,de muizen hielden ons actief en de ratten hielden mijn lijn in de gaten door te zorgen dat ik niets wilde eten op het station....De trein was een sleeper trein, al was slapen onmogelijk! Nog nooit 2 mensen ontmoet die beter bij elkaar passen dan onze hard (heel hard) snurkende coupe-genootjes. Maar ook dat hebben we overleefd, al zijn dit de momenten dat een ruzie zo kan voorkomen, en als we zo onze kamer in kunnen en lekker kunnen douchen dan is alles weer (even) vergeten.

Tot snel weer!

Liefs Kim

ps volgende keer hopelijk weer foto's

• 07 Februari 2010 - 06:37

Paulien:

Wat maken jullie weer veel mee. Leuk om even te lezen vooral de allerdaagse dingen. Geniet nog maar lekker

vlp

• 07 Februari 2010 - 20:35

Mop:

Wij zitten lekker in de sneeuw en denken veel aan jullie.
    Elke dag verse sneeuw. Het verblijf is ook zeer aangenaam, geen snurkende mannen. Lekker eten en een fijne sauna.

• 08 Februari 2010 - 13:31

Kirsten:

Hi Kim, hoe is het daar? Lekker warm of valt t mee? Leuke foto's in de woestijn. Lijkt wel of die kameel een gouden tand heeft. Hier is het nog steeds brrr koud...gaat deze week weer vriezen, dus blijf maar lekker daar!

• 08 Februari 2010 - 13:31

Kirsten:

• 09 Februari 2010 - 06:41

Gert:

Hoi Kim,
    even de moeite genomen naar jou site te gaan. Boeiend te lezen dat "ons" buurmeisje weer in verre oorden verkeert en daar weer hele leuke dingen beleeft! Wel lekker die warmte. Gisteren hier met een "Brrr-muts" op hard gelopen. Veel plezier verder.

• 09 Februari 2010 - 15:31

Rieneke:

Ziet er weer fantastisch uit Kim. Geniet nog de 2de helft van je vakantie.
    Liefs,
    de een-huis-verder-buuv

• 09 Februari 2010 - 18:58

Kate:

He Kim,

Wat een avondtuur zeg!!
    Maar wel leuk dat er zo leuk op jullie aanwezigheid is gereageerd. Krijg je ook nog wat van de vele foto's toegestuurd?

Je wordt gemist, maar geniet nog lekker van India, ik hoor hopelijk vanzelf wat je van je avondturen..:-))

Greetzzz uit vriezend Rozenburg
    Kate

• 10 Februari 2010 - 06:19

Jenny:

He Kim,
    Eindelijk even tijd om je verhaal te lezen.
    Jullie maken weer genoeg mee.Lekker,ik ben blij dat jullie het naar je zin hebben. Nou geniet nog maar want het heeft hier vannacht weer gesneeuwd. groetjes Jenny en Ben

• 17 Februari 2010 - 15:08

Rianne:

Het uitzicht was idd de moeite waard.

Mooie foto's!