Zand in m'n bed... - Reisverslag uit Jodhpur, India van kim - WaarBenJij.nu Zand in m'n bed... - Reisverslag uit Jodhpur, India van kim - WaarBenJij.nu

Zand in m'n bed...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

28 Januari 2010 | India, Jodhpur

Na Bikener snel door naar Jaiselmer en daar eindelijk het gevoel dat ik echt in India ben.
Drukke kleine straten, een oud fort, kleine shopjes met hebbedingentjes die ik nog niet mag kopen omdat ik anders mijn tas niet meer kan tillen, en heeel veel woestijn.

Na 1 nachtje in Jaiselmer doorgereden naar een dorpje in de buurt voor een Camel-safari in de woestijn met overnachting onder de sterrenhemel. Hoe romantisch kan het zijn...maar, sorry Mo...onder deze omstandigheden toch iets minder romantisch...

Gelukkig zitten Monique en ik op een lijn met wat wel leuk vinden, en zingende, trommelende en dansende Indiers zijn dat niet. Wij willen de woestijn in! Na het eten mocht dit gelukkig en konden we eindelijk rustig gaan liggen en van de sterren genieten. Geweldig, maar Dhading schijnt nog mooier te zijn dus kom maar op.

Nu in Jodhpur, de blauwe stad, morgen naar het fort en naar een spices shop. Daarna door naar Udaipur, met het lake-palace waar "octopussy" van James Bond is opgenomen.

Hou jullie op de hoogte.
xx Kim

• 28 Januari 2010 - 15:44

Trudy:

HEY YOU BONDGIRL!!

Geniet maar van al die geuren en kleuren en vooral van dat 1-day BONDgirl gevoel op het terras van het lake-palace.
    Ben je op de kameel de woestijn in gegaan of met de jeep - BIG difference!!

• 29 Januari 2010 - 10:52

Ex-reisgenoot ;):

heey kimmetje,

ohh.. dat klinkt allemaal wel weer fijn hoor! Ben jaloers!
    geniet ervan.. xC.

• 31 Januari 2010 - 09:48

Els:

Ja, laat die Indiers maar dansen... Gaaf, de woestijn in. Bijzonder en mooi. Liefs!