Een nieuwe reis een nieuw continent - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van kim - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis een nieuw continent - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van kim - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis een nieuw continent

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

19 December 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Gister na een lange vlucht aangekomen in Argentina. En lang is dan ook echt lang, 12 uur in een vliegtuig terwijl je na 8 uur met goed fatsoen toch echt niet meer weet hoe je moet zitten. En ik was duidelijk niet de enige want er wordt wat rondgelopen op zo'n vlucht...
Maar goed een dag in Buenos Aires rondwandelen en die stijve benen die eerst rusteloos waren zijn nu gewoon moe, maar wat en stad. De mensen zijn vriendelijk een behulpzaam en ook aangesproken worden met ey chica's went erg snel.
Het vinden van een hostel gaf nog wat problemen aangezien onze 2e keus toch vol bleek te zitten bij aankomst maar het lot was/ is ons goed gezind want we zitten nu en het hostel van onze eerste keus...(Azië flashbacks!!)
Vanmorgen de rest van de reis uitgestippeld en tickets voor vliegtuig, bus en boot (deels) gekocht en tot oud en nieuw zijn de plannen rond;
Morgen vliegen we naar Iguazu Falls met de grens met Brazillie kennelijk een van de mooiste watervallen ter wereld. De 22e vliegen we terug naar BA waar we de 23e de nachtbus naar Mendoza pakken, de wijnstreek van Argentinie,en natuurlijk gaan we daar ook een wijntje proeven ( Rianne is wel geen groot wijndrinker maar dat losen we nog wel op ;-)) Vandaar pakken we de nachtbus naar Cordoba, de 2e stad van Argentinie en de studenten stad. Rond de 28 pakken we dan de boot naar Uruguay om nog een paar dagen op het strand te liggen en oud en nieuw te vieren in playa del este. Hoe de reis daarna zal verlopen is nog niet helemaal duidelijk, maar een bezoek aan El Calafate staat op de planning, maar kom op dat is pas in 2012 dus we hebben nog even....
Xx Kim

• 20 December 2011 - 07:48

Corine:

joehoe! heel veel plezier! x

• 20 December 2011 - 09:27

Pas:

Hi ladies,

WOW ! Wat maken jullie een mooie reis, jaloers ! Veel plezier, geniet ervan en ik hou je site in de gaten.

Xx

• 20 December 2011 - 12:49

Rob En Mop:

Hoi lieverd,leuk dat je je site weer actief gemaakt hebt. Wij zullen je op de voet volgen en zijn zeer jaloers. Wij hebben het ook naar ons zin, maar vanochtend regent het bij ons. Gelukkig is een paraplu een standaard uitrusting van de kamer. (niet zonder reden?) Tot later.
    Kus

• 20 December 2011 - 17:17

Monique:

8 uur? 1,5 uur is al te lang in die krappe vliegtuigen tegenwoordig ;) Ben benieuwd naar je vervolgverhaal en foto's! Hier heeft het vandaag weer 'vet' gesneeuwd, het maakt me blij! x