Wie heeft de kraan open laten staan??? - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van kim - WaarBenJij.nu Wie heeft de kraan open laten staan??? - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van kim - WaarBenJij.nu

Wie heeft de kraan open laten staan???

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

22 December 2011 | Argentinië, Puerto Iguazú

Na het drukke Buenos Aires was het tijd voor wat natuur. De 20e zijn we met wat Zuid- Amerikaanse vertraging vertrokken naar Puerto Iguazu op de grens met Brazilië om de mooiste watervallen van de wereld te zien (volgens de LP)
En ik moet zeggen dat ze weer gelijk hebben! Wat verschrikkelijk indrukwekkend en mooi. Gister eerst vanaf de Braziliaanse kant gekeken wat al mooi was maar vanaf de Argentijnse kant was het zo mogelijk nog mooier, het enige nadeel was dat we zoals beloofd in de LP niet konden zwemmen wat met 35 graden toch wel echt heel lekker was geweest. Gelukkig stelt het hostel ons niet teleur en heb ik toch nog mijn baantjes kunnen trekken....en aan mijn kleurschema kunnen werken ;-)
Vanavond terug naar het vrouwvriendelijke Buenos Aires en morgen vliegen naar Mendoza, de wijnstreek van Argentinie (check de flessen met de kerst!) waar een wijntour en een dagje spa op ons wachten!

Fijne kerstdagen allemaal, xx

• 23 December 2011 - 03:40

Rob En Mop :

Kim hier in de Dom.Rep. Zijn ze ook vrouwvriendelijk, te zou ik af en toe denken. Geniet van de reis naar de wijnstreek en ook van de producten. Doen wij hier ook. Kusjes.

• 23 December 2011 - 03:41

Rob En Mop :

• 23 December 2011 - 09:49

Pas:

Jullie ook fijne Kerstdagen ! Lekker in de zon genieten van de wijntjes en aan het kleurtje werken.

Dikke kus

• 23 December 2011 - 09:56

Corine:

fijne feestdagen!

• 23 December 2011 - 12:27

Elleke:

He Kim!

Mooie verhalen en heerlijk weer! Hier is het regen achtig en koud! Hele fijne feestdagen en geniet van je vakantie!

Xx

• 23 December 2011 - 12:40