Nog 1 week!!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van kim - WaarBenJij.nu Nog 1 week!!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van kim - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!!!!

Blijf op de hoogte en volg kim

12 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Bijna is het dan zover, na een jaar plannen en trainen voor mijn reis heb ik vorige week al de plannen in de prullenbak gegooid.... De Chineese overheid geeft geen visa af voor Tibet reden onbekend. Dus nadat ik mijn moeder helemaal enthousiast heb gemaakt moeten we nu toch wat anders bedenken.
Gelukkig is het niet moeilijk om wat leuks te verzinnen in Nepal, er zijn zat dingen die ik nog wel (een keer) wil zien en nog belangrijker; mijn moeder wil graag zien waar al die mooie foto's zijn gemaakt!
Dus in plaats van fietsen in Tibet gaan we fietsen in de Kathmandu vallei, in plaats van fietsen door de Himalaya gaan we en trekking maken, natuurlijk gaan we langs Monique en Wendy's ama voor heerlijke Dal bhaat...kortom ookal leek alles voor deze reis tegen te zitten, ik weet zeker dat het weer top wordt want het is Nepal....:-)

• 23 September 2012 - 23:26

Zohara:

Heey lieverd, wens jou en je moeder een hele fijne vakantie toe!!! Enjoy!!!
    Xxxx