" drive slow....live long" - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van kim - WaarBenJij.nu " drive slow....live long" - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van kim - WaarBenJij.nu

" drive slow....live long"

Blijf op de hoogte en volg kim

08 Oktober 2012 | Nepal, Kathmandu

Wat moet je dr nou van denken als je dit op de voorkant van een bus ziet staan die recht op je af komt??? Drive left... live long?? (links klopt hier, ooit waren de Engelsen hier actief en links rijden en een Gurka leger zijn nog overgebleven)
Ik was vergeten dat reizen betekend veel in een bus zittenen wachten tot deze ook echt gaan rijden in tegenstelling tot vakantie wat meer op en neer lopen naar het strand is....
In elk geval hebben we weer 2 busreizen overleefd, dit keer in ernstig luxe toeristen bussen met ARCO en heel veel stof. De bestemming: Pokhara!
Gelukkig is Pokhara in 5 jaar nog net zo relaxed en rustig als in mijn herinnering en hebben we eindelijk een mooi uitzicht op "mijn" geliefde bergen gehad.
Verder hebben we eigenlijk niet heel veel gedaan in Pokhara, beetje gefietst, een wandelingetje van een uur naar een mooie stupa (wanneer leer ik nou dat als een nepalees zegt een half uur dat dat een uur is!!) zonsopgang bekeken, met een bootje op het meer gevaren (lees ankeren met een boek) lekker gegeten, cocktails gedronken kortom genieten van het goede leven. En misschien tussen al dat reizen door ook dat vakantie gevoel gevonden!?!

Gelukkig zijn we weer uitgerust want vanaf morgen staan er weer grote plannen voor de deur; raften, fietsen en vooral veel etentjes met nieuwe vrienden en oude bekenden.

tot snel weer!
xx Kim

ps Ik wil iedereen nog even hartelijk bedanken voor alle verjaardagsfelicitaties, door het tijdsverschil heb ik het idee dat ik heel lang jarig ben geweest!!

• 11 Oktober 2012 - 16:25

Marjolein:

Lieve Mop en Kim
    Dus zo af en toe toch nog even een vakantiegevoel.
    Letten jullie nog een beetje op de calorietjes?
    Veel plezier de laatste week.
    Groetjes en liefs ook van Victor
    Marjolein