Enjoy your Journey. - Reisverslag uit Stuttgart, Duitsland van kim - WaarBenJij.nu Enjoy your Journey. - Reisverslag uit Stuttgart, Duitsland van kim - WaarBenJij.nu

Enjoy your Journey.

Blijf op de hoogte en volg kim

11 December 2015 | Duitsland, Stuttgart

Onderweg maak je het meeste mee en dat was dit keer ook zeker waar. Van flessen sterke drank die om 10.30 open gaan, tot bus wc's die onderweg geleegd worden, je maakt van alles mee als je 12 uur in een bus zit dwars door Duitsland.

Aankomen in een super luxe hotel maakt dan veel goed. Bij binnenkomst van mijn kamer een kleine teleurstelling omdat de kamer geen bad heeft maar dat werd goed gemaakt door mijn heerlijk ogende boxspring bed. Ik moest er moeite doen om erin te komen zo lekker hoog is het, en om te zorgen dat ik 's nachts niet al draaiend uit mijn bedje zou vallen en mezelf zou bezeren heeft het Hilton een ingebouwd systeem waarbij het midden van de matras doorzakt en de buitenkanten omhoog komen staan. Een heel veilig hangmatje...

Ook in Stuttgart natuurlijk weer de kerstmarkt bezocht, meer spullen hier en minder eten (de worsten zijn hier minder lang dan in Rostock)
En in de tussenstand is de gluhwein me honing van Rostock toch nog de lekkerste, als is de witte gluhwein of die met amaretto ook niet vies.

Afgelopen donderdag hebben we onze wereld premiere gehad, bijna alles wat fout kon gaan ging fout maar alle schaatsters zijn nog heel dus mijn werk is nog altijk makkelijk. Bij een premiere hoort natuurlijk ook een premiere feestje, en ik weet nog iets wat ik ben vergeten in mijn tas: een gala of cocktail jurkje en mijn stiletto hakken... met mijn gympies en zwarte jurkje haal ik het hier niet.

Zondag avond vertrekken we gelijk na de show richting Saarbrucken en donderdag al weer richting Hannover. Tips over de steden zijn natuurlijk welkom!!

xx

  • 25 December 2015 - 16:47

    Maroeska:

    Hoi Kim ,

    wat kan jij leuk en humoristisch schrijven.
    Ik heb genoten van je verslag en wens je nog veel plezier op je trip.
    groeten van Maroeska (en Peter)

  • 27 December 2015 - 17:00

    Rianne:

    Was ook te mooi om waar te zijn dat je alles bij je zou hebben ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 120043

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 17 April 2017

I Still Believe....

09 Augustus 2016 - 05 December 2016

Ice Age on Ice

16 November 2015 - 23 Mei 2016

Believe

19 September 2012 - 17 Oktober 2012

What to do in Kathmandu??

18 December 2011 - 15 Januari 2012

Argentina here i come...

23 Januari 2010 - 21 Februari 2010

(weer) lekker weg

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: